EvilEragon

Members
  • Content Count

    322
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About EvilEragon

  • Rank
    Hamel Navy Officer
  • Birthday 01/12/1995

Profile Information

  • Gender:
    Male

Contact Methods

  • Discord
    EvilEragon#6707

Recent Profile Visitors

1,040 profile views
  1. invisible costume suit when? QwQ i miss this for raven ;;
  2. I hope they add ED rota next week to my birthday ' -'
  3. a 2. "reso tree" same by skill-tree is better ...i think o3o , so one side for pve> 100 on exp and 2. side for pvp o:
  4. IDK, how to ask in Discord for a party/service for a Titel ._. ...idk where can i ask ... Q_Q'' btw im EvilEragon#6707 on Discord :'c
  5. its the same shit with el tower defence Q_Q lf>more randoms in elrianode dungeons....126 tickets left....for 42 runs but never find a good party for 11x5 D;
  6. Hello, i want a party for "El Tower Defender" Title :I ...i have Discort yea...but my english is.....so shitty Q_Q'' German Players Exist in ur Discort Server too?
  7. i think, no one is the "best" player for each class btw. i dont know all the names in ur list .... pls delate it. c: and i play void like 3 years.
  8. i still have 6 or 7 of this Perkisas Breath, can i change it for Horns or somethings? :I
  9. i want more HP Q_Q but is...max on/with bm..... D; question: i got on this bottom 9% team atk speed, it is max. or i can get a bottom with higher stats. ? and sry for my shit english rip
  10. ^title, im a +9 BM /me or inv. me ING EvilEragon....btw i only got 15/250 runs q-q "im so alone"...... i hope its in the right section.