Mollara

Members
  • Content Count

    967
  • Joined

  • Last visited

About Mollara

  • Rank
    Kei came back home
  • Birthday December 18

Profile Information

  • Gender:
    Female
  • Location:
    Mama's yaoi stuffs
  • Interests:
    Tsukipara

Recent Profile Visitors

1,217 profile views
  1. That's gay Let's go Will u marry me Wait- she is the one buying it but why am I the one proposing LOL Ot: laby mod skills, finally. I'm sad there's no small event or a little bit freebie but hey, I'm grateful
  2. Just dont get your hopes up, it will hit u really hard when they say it's just stab maint or no maint today- i would say if it's not today, then maybe next week. I would love it to be today but I kinda hope they would bring small event too, at least-
  3. Yes this! Now I can show everyone about the idol boy i love so much smiling so brightly everyone will be blinded by his preciousness Joke aside, +1
  4. KATTTTTTTT TAKEEE CAREEEEEEEEEEEEEEE THX FOR MAKING ME DROWN IN MXTX EVEN THO I DONT HAVE TIME AND IM CRYING OVER HOW MUCH I HAVENT READ OR FOLLOW UP
  5. I love Mamoru so much I want him to step on me but he won't and ask me to step on him instead.
    I love Koki so much I want him to cook me alive but he won't and cook for my thin ass instead.
    I love Kensuke so much I want him to step on me but he won't and asked Ryota to step on me instead.
    I love Ryota- oh he stepped on me already
    Gosh I love Growth so much.

    1. Mollara

      Mollara

      Don't @ me, I'm just really hyper today about my boys-

      anigif128.gif

    2. Melony

      Melony

      neat asf

  6. Your name : Bobby- Molla IGN: HungryMoyaoi Main or alt: main Age & timezone: 18, gmt +7 About you: HELLO PLEASE JOIN US AND BE A DIPSHIT -ranked one and the most annoying member of dipshit, Mollara Why do I want to join the guild? hMMMM I wonder JOKE ASIDE, Hello I'm the ranked one most talking person here, join us and beat me! You'll get cookies!!
  7. yep apparently I opened it when my inventory is full so yea my fault I decided to buy them in the end....
  8. Yes, join us in this hell ot: iguana- ignia because fire and these emojis
  9. events? I'm awAkE not much costumes but hey, event-
  10. +1 please. I really hope it's possible
  11. The kicking system kinda sucks. but tbh, you declined luto, so.... I won't kick anyone for declining luto tho, but I would be a bit pissed, seriously. You better wait for one of them to choose yes or no. If they choose yes, go for it. If no, then no. Or you can talk it out in the chat- if they even bother looking at chat. Also pro tip, if you partied with op people, you have to rush and attack the mobs that is a bit far away from your op teammate- since your teammate is probably going to oneshot the nearest. Do some damage and try to catch up if possible.
  12. MollaIcon.jpg

    S/o to @Marisia for the pfp edit :renaCute:

    1. Marisia

      Marisia

      :BLOBAWW:

      IT SUITS CHU SO WELL~ ILYYY

      s/o to chu for using it~! Xo ♡♡

    2. Mollara

      Mollara

      AAA YES pink is power-

  13. Ted talk im dead Also welcome!!! hope you can enjoy your stay here~
  14. Sometimes I change my ip address If that doesn't work, I restarted my computer few times or delete the mentioned datas, redownloading them until I got it right and no more koms error