DiaCrusher

Members
  • Content Count

    1,338
  • Joined

  • Last visited

About DiaCrusher

  • Rank
    Edge Bringer
  • Birthday 06/28/1997

Profile Information

  • Gender:
    Male
  • Location:
    lurking in spam v2

Recent Profile Visitors

5,211 profile views
  1. Even some consumables would be great, let +9 for armor aside, another free +10 would just get people even more spoiled tbh.But you know what would be the best gift?All rose mains banned kek.
  2. IGN:DiaEdgy Name or nickname:People usually call me Dia Gender:Male Time zone:GMT+3 Age:21 About yourself:I'm a weird edgelord-wannabe.
  3. DiaCrusher

    Which server you were before comming in void ?

    I'm sure i'll quit by the day i'll start learning KR, well, same to you.
  4. DiaCrusher

    Which server you were before comming in void ?

    Infinite stamina and all that shit, also jp voices, moved from kr in 2014, and with jp voices gone and all the QoL updates on officials the only two things still holding me there is all my progress being here and me not understanding korean(yet).
  5. DiaCrusher

    My Final Farewell

    Another veteran and spam thread regular leaves oof, well, good luck irl and in whatever you'll be playing.
  6. DiaCrusher

    [11/16/18] Update Discussion Thread

    Good for you people with active guilds.
  7. RUN WHILE YOU STILL CAN Welcome to voidels&its forums.
  8. DiaCrusher

    I feel bad for the scam victims..

    Nope, you can create new account or whatever, it's just that you won't get that one back now.
  9. DiaCrusher

    I feel bad for the scam victims..

    It's not because you clicked on the link, you entered your account login/pass in fake site, scammers stole your account, and got it banned, most likely by using cheats or trying to scam with it as well, you won't be unbanned tho, your account is your responsibility, my previous account also got hacked and whoever did that(most likely because i had keylogger) got it perma-banned, and i understand that this is only my fault.
  10. DiaCrusher

    I feel bad for the scam victims..

    350€?Bloody hell, rip
  11. DiaCrusher

    I feel bad for the scam victims..

    Started on my country's official server and played till was hacked here didn't know about the internet as a whole at the time and had 3g internet, the server got shut down later to be replaced with dragon nest instead, returning to iflyff from time to time for nostalgia's sake.Played a lot of other pservers back in the day too tho.
  12. DiaCrusher

    I feel bad for the scam victims..

    So, if i understood right, instead of discord someone were impersonating staff in mega chat this time?
  13. DiaCrusher

    I feel bad for the scam victims..

    Good thing that i learned in my first mmorpg(flyff) that free shit is always scam.What happened this time tho?
  14. DiaCrusher

    How do you choose your class/character?

    Weapons, personality, skills if there's preview or i at least search for info on playstyle etc.
  15. DiaCrusher

    JP Voices (again lol)

    This, and game's exe is named differently and renaming it breaks launcher if you're talking about gpatcher. +1 Just because Rena/Raven/Elesis/Add/Luciel JP>KR.